تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1398 - 20:49
کد خبر : 51995

بازدید معاون وزیر کشور از منطقه ویژه آستارا

بازدید معاون وزیر کشور از منطقه ویژه آستارا

جارستان: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور، غروب سه شنبه از منطقه ویژه اقتصادی و گمرک شهرستان مرزی آستارا بازدید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ در ادامه برنامه های دومین روز از سفر معاون وزیر کشور به استان گیلان، دکتر بابک دین پرست از منطقه ویژه اقتصادی آستارا و

جارستان: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور، غروب سه شنبه از منطقه ویژه اقتصادی و گمرک شهرستان مرزی آستارا بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ در ادامه برنامه های دومین روز از سفر معاون وزیر کشور به استان گیلان، دکتر بابک دین پرست از منطقه ویژه اقتصادی آستارا و گمرک این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت این دو مجموعه قرار گرفت.

منطقه ویژه اقتصادی با مساحت ۱۷ هکتار دارای دو پست اسکله ۲۰۵ متری، یک سیلوی ۱۵ هزار تنی و ۱۰ هزار مترمربع انبار مسقف و حجم سرمایه‌گذاری ۳۸۲ میلیارد تومان در حال بهره برداری بوده که برای یکصد نفر به صورت مستقیم و ۳۰۰ نفر غیرمستقیم شغل ایجاد کرده است.

احداث پنج هزار مترمربع هانگار، ۷۵ متر اسکله، سیلوی ۱۵ هزار تنی و آسفالت چهار هکتار از اراضی اقدامات در دست انجام در منطقه ویژه اقتصادی آستاراست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور برای بررسی آخرین وضعیت شاخص های اقتصادی و مشکلات بنگاه های اقتصادی گیلان، به این استان سفر کرده و ضمن حضور در تمامی ۱۶ شهرستان گیلان، از بنگاه های اقتصادی منتخب استان بازدید خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.